ایسکو: از رئال مادرید و منچسترسیتی پیشنهاد دارم

ایسکو: از رئال مادرید و منچسترسیتی پیشنهاد دارم

ایسکو، ستاره جوان مالاگا، تایید کرد پیشنهادهایی از رئال مادرید و منچسترسیتی دریافت کرده است.

این ستاره 21 ساله  با نمایش هایی که در رقابت های فصل اخیر ارائه داد، مورد توجه باشگاه های مختلف اروپایی قرار گرفته و با توجه به تایید خود، به نظر می رسد رئال مادرید و منچسترسیتی از بیشترین بخت برای به خدمت گرفتن او برخوردارند.

او در گفتگو با آ.اس گفت:" من دو پیشنهاد دریافت کرده ام. یک پیشنهاد از رئال و یک پیشنهاد هم از منچسترسیتی.

امیدوارم به زودی پیشنهاد نهایی ام را بگیرم زیرا هنوز با مالاگا قرارداد دارم. من قبلا هم گفته ام که رئال و سیتی باشگاه های بزرگی هستند. من می خواهم به بهترین تصمیم را برای خودم و مالاگا بگیرم.  

برای من فرقی نمی کند که رئیس یا مالک باشگاه چه کسی است. من دوست دارم فوتبال بازی کنم و از آن لذت ببرم. برای من سیستم بازی تیم ه فرقی نمی کند. من ویژگی های بازی خودم را دارم زیرا اعتقاد دارم که یک بازیکن باید با اطرافش سازگار شود."

بسیاری معتقدند پیوستن مانوئل پیگرینی، سرمربی فصل قبل مالاگا، به منچسترسیتی، شانس این باشگاه برای به خدمت گرفتن ایسکو را افزایش داده است.

او در مورد این مورد گفت:" من هنوز با پیگرینی صحبت نکرده ام.  من از طریق اینترنت از رفتن او به سیتی مطلع شدم. او مربی فوق العاده ای است و من امیدوارم او در انگلیس موفق شود. او در مالاگا فوق العاده کار کرد و همچنین در باشگاه های قبلی اش. من تردیدی ندارم که او در سیتی موفق خواهد شد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 27 خرداد 1392 ا 19:43 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.